Tuesday 12 April 2011

masih rindu & sayang

rindu sangat kt die....
da bape ari  ni...mood xbape nk baik la..
die dan aku mcm ad jek yg xknenya...
dlm hati,tuhan je tahu...betapa aku sangat rindukan kasih sayang die...
ego???
egokah aku???
aq mengaku,sifat cmbru telalu sgt kt die..
susah nk pcye die...
tp bkn tu sbenrnya yg aq nk buat..
aq cuma xnak kehilangan die...aku SAYANG dielebih dri die Sayang aku..
cinta aq xpnah padam walau aq sakit hati mcm ne sekalipon...
semkin lama aq byk mndiamkn dri..
bkn da xsyg???
tp aq xnk ad perasaan cmbru yg terlampau...
walaupun aq rasa sakit wt mcm ni...
aq rela...
asalkan aq xbuat kau rasa menyampah dgn aq syg...
maafkan aq...andainya kau rasa aq byk lukakan hati kau...
xpenah bhenti mencintai menyayangi & merindui kau Khairul Shafiq

No comments:

Post a Comment